زراعة الاسطح فكره مهمله وممكن تغير شكل مناطق كامله ان لم يكن من ناحية الاستفاده المادية فى استفاده معنويه وبيئية من الدرجة الاولى بلا شك

السطح ده موجود فى كتير من شوارعنا 


ليه مش ممكن نستغله بالشكل الصحيح ويتم زراعته بفكره الاحواض الآتية 









ويبقى شكله كده 



أو كده 




او كده 

ليه لأ ؟ 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

زراعة الكزبرة في المنزل